onsdag 10 februari 2010

- Det var 2010 och jag kom på mig själv att uttrycka mig mer poetiskt i mitt språk:

Exakt hur man ska hitta och skapa sådana samarbeten är svårt att göra någon fullständig analys av men givetvis finns smaskiga frukter i Japan att gå i säng med. Egentligen tror jag att det bästa både för Nintendo och Google hade varit att sakta bit för bit (under kanske 15 år) gå mot ett företag men jag tror knappast någon av dem riktigt vill det. Sony är självklart enklare givet att jag tror de kanske upplever att de behöver omställning (frågan är givetvis om det samarbetet inte redan påbörjats i det diskreta).

Från: Därför är Google Nexus rätt fast den är fel

Tja frukten är vad vi ändå sedan vi levde i träden önskat äta. Sängen kom senare efter att vi gick ner från dom och skaffade oss verktyg.

Fast att det är en direkt klockren formulering vill jag nog låta vara osagt. Dock var det knappast samlat språkligt knappast ett inlägg jag just lade någon tid på. Själva ämnet ämnet... Man kan skriva hela böcker om sådant.

Inga kommentarer: